maandag 9 januari 2012

Music and more

Nee, hiermee verwijs ik niet naar een of andere regionale muziekzender maar naar de verdere ontwikkeling van mijn muzikale identiteit. Het eerste concertje in de AB is al een feit. Ben Howard, here I come! Tik de naam in op YouTube en laat je meeslepen door zijn lichtjes nasale stem en warrige looks. Ook heb ik precies een voorliefde voor instrumentele sessies, als het even kan van een jazzkwartet. Helaas, de examens naderen met rasse schreden dus de muzikale zoektocht wordt even op een laag pitje gezet. Net als alle andere activiteiten trouwens. De laatste examens van mijn leven (hoop ik), de laatste keer alles geven!
Het voorbije weekend heb ik me ook even op de Meir gewaagd maar na een overdosis Hollands en Russisch (da!), heb ik me binnen opgehouden met het Lief. Kan ook gezellig zijn. En warm worden. Koopjes zullen voor een andere keer zijn...  Na de examens ofzo... Als er dan nog iets overschiet... Ojee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten