maandag 16 januari 2012

I nead another head

I do! In 2012 (en bij elk nieuw jaar, as a matter of fact) wensen de mensen elkaar voorspoed en een goede gezondheid. Dat laatste is me in 2011 iets te vaak onthouden. Geen griepjes of verkoudheden, (I wish) maar wel van-mijn-sus-draaisessies (2; eentje in een tweesterrenrestaurant en eentje op een persvoorstelling - als we iets doen, doen we het meteen goed, wat zeg ik, geweldig!), darminfecties (zonder enige twijfel de mottigste week uit mijn hele leven - the best way to lose those extra pounds, dat wel) en dan top of the bill: wijsheidstanden laten trekken. No biggie, naar 't schijnt. Ja, wel, ik zal u 't volgende zeggen: schijn bedriegt. In twee beurten van mijn drie kanjers verlost (eentje op mijn verjaardag, God nog aan toe). Opgelost in a jiffy, die eerste. Maar die tweede beurt... Na vijf (!) injecties in mijn wang, verhemelte en tandvlees geramd te hebben, begint Doctor Almighty met het boren en brokken maken. Met de botte bijl erdoor, I'll tell ya. Resultaat: afzien tot Kerst (als ik meegeef dat de tweede tandentrekkenbeurt ergens eind november plaatsvond, dan zegt dat genoeg denk ik) en nu donderdag zitten we terug bij Doctor Ammehoela. Eten is sinds een week uitermate pijnlijk geworden, er zit vanalles verkeerd in mijn mond (aan de binnen-binnenkant, dus IN mijn wang/kaak/bot) en geeuwen is een hel omdat mijn mond weigert open te gaan.
Timing? Perfect, midden in de examens. Verwachting: dat hij het boeltje weer mag opengooien. Beetje drama mag altijd, no problem, maar niet als daar weer weken soepjes/yoghurtjes slurpen bijhoort. 
Spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten