maandag 2 januari 2012

Merry goes around: warme welkom

Een nieuw jaar, een nieuwe start. Elke keer weer worden er lijstjes met goede voornemens gemaakt. En elk jaar weer worden ze feilloos verticaal geklasseerd. Niet zo bij mij. Het helpt natuurlijk al als je lijstje zich beperkt tot twee to-do-and-hang-on-to items, zeker als er net eentje werd verwezenlijkt: mijn nieuwe blog. Tadaaa: Merry Moods & More is een feit. Het symbool: de merry-go-around, aka de carrousel die we allemaal kennen uit onze kinderjaren (voor meer leuke mobiles van dergelijke makelij, kan je hier klikken). De inhoud: een goednieuwsshow (hopelijk), met een wekelijkse post over de do's and don't van mezelf en anderen. 2012 belooft immers een speciaal jaar te worden. Niet alleen werk ik mijn allerlaatste studies af en zet ik mijn eerste stappen op de arbeidsmarkt,  het is dit jaar ook het Jaar van de Draak. In China welteverstaan. De Draak staat er symbool voor macht en good luck. En laat ik nu net een Draak zijn...
Beter kan toch niet?
Met veel verwachting kijk ik uit naar het nieuwe jaar. Al was het maar om mijn tweede to-do-and-hang-to item te realiseren: ik wil meer concerten doen. Maar om dat te kunnen, moet ik natuurlijk eerst mijn muzikale identiteit vinden... Werk aan de winkel dus. En dat in combinatie met examens, groepswerken, thuis, vrienden en het Lief.
2012, ik kom eraan! In een merry mood waar hopelijk more inzit.
Gegroet, x.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten