dinsdag 17 september 2013

Kiko komt eraan!

ELLE Belgiƫ meldde het al in juli van dit jaar en ook ben blij dit nieuws te vermelden: KIKO Cosmetics, de Italiaanse Cosmeticaproducent begint een webshop voor haar Belgische klanten. Bravo! Normaal gezien ben ik niet iemand die dergelijke aankondigingen van de daken schreeuw, maar met KIKO is de band nauwer dan met eender welk ander merk.
Vorig jaar mocht ik aanwezig zijn op een trouwfeest in Parijs van vrienden die ik via (de ouders van) het Lief had leren kennen. En nu wil het toeval dat hij voor KIKO werkt, zij het dan in Frankrijk. Tijdens mijn trip naar Lissabon in juni had ik al een nagellakje op de kop getikt maar mijn hart gaat sneller slaan bij het idee dat ik nu gewoon van overal make up stuff kan bestellen...
Een woordje Frans kan helpen, aangezien de site nog maar enkel in het Frans beschikbaar is. Maar de foto's spreken boekdelen. Verlekker jezelf en vind enkele basics voor geen geld, maar pas op: addict alert!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten