donderdag 5 april 2012

This is not the end

Mijn laatste post dateert van een kleine maand geleden, waarvoor mijn excuses. Het is hectisch geweest, met de presentaties en artikels en het pendelen en en en. Tussendoor ook wel tijd gehad om te ontspannen, onder andere een weekendje Parijs (!) voor een huwelijksfeest (!!). Het weer deed ook zijn duit in het zakje, maar laat het vandaag (in de vakantie notabene) een beetje zwaar afweten. Ik zit op het appartement van het Liefje, met de laptop aan en een tas thee in de buurt. Straks wat opruimen, lopen (die tijd voor de Ladies Run van de Ten Miles moet naar beneden!) en in de namiddag naar Brussel sporen (meer specifiek: Vorst) voor mijn eerste sollicitatiegesprek bij een recruitmentbureau. De jobfunctie laat ik nog even in het midden, ik ben zelf nog niet zeker of ik het wel bij het rechte eind heb. Ik hoor ook net op de radio dat het spoorverkeer zwaar verstoord is door een ongeval, stressniveau schiet meteen de lucht in. Morgen ga ik mijn eerste appartement bekijken, want ook daar zit er verandering aan te komen: tegen de zomer zouden we in ons eigen stekje trekken. Keuze binnen ons budget is er zeker, maar de zoektocht is nog niet volop van start gegaan. Verder is de reis naar Amerika praktisch volledig geboekt dus dat is ook alweer iets om naar uit te kijken. Mooie tijden in het verschiet. Daarna begint het echte leven...

1 opmerking:

  1. Maar dat schoon leven is nu al bezig :-). Een Parijs huwelijksfeest en huizenjacht: hoe machtig is dat?

    BeantwoordenVerwijderen